Darmowe banery reklamowe. Wydanie świąteczne.

Pospiesz się, aby otrzymać zestaw darmowych banerów wszystkich rozmiarów, które będą przydatne podczas tworzenia kampanii reklamowych na Google Adwords, Facebook i Pinterest. Jesień - to czas wyprzedaży, więc to jest odpowiedni czas aby zwiększyć liczbę klientów. Wykorzystaj nasze gotowe banery, które zostały stworzeone przez kreatywnych projektantów, aby skutecznie wypromować swoje towary i usługi.

Klienci, jak również i właścicieli firm czekają na jesień - porę roku z największą liczbą różnych promocji. Cyber Monday, Black Friday i inne podobne akcje przyciągają miliony ludzi, więc obiecują wysokie zyski. Aby zawiększyć liczbę klientów i przyciągnąć wiele nowych ludzi, zacznij planowanie kampanii promocyjnej już dziś!

Nasz zestaw gratisów jest przeznaczony dla ludzi, którzy wybierają wypróbowaną metodę promowania w Internecie - reklamę Google i reklamę na portalach społecznościowych, takich Pinterest Facebook.

Co zawarte w zestawie?

W zestawie znajdziesz bezpłatne banery do kampanii reklamowych z okazji Thanksgiving Day, Black Friday i Cyber Monday. Wszystkie pliki są w formacie .psd, oraz w następujących rozdzielczościach:

Google Adwords Facebook Pinterest
Skyscraper: 120 x 600
Wide skyscraper: 160 x 600
Small square: 200 x 200
Vertical rectangle: 240 x 400
Square: 250 x 250
Inline rectangle: 300 x 250
Half-page: 300 x 600
Large rectangle: 336 x 280
Banner: 468 x 60
Leaderboard: 728 x 90
Large leaderboard: 970×90
Billboard: 970 x 250
1200 х 628 236 x 700

Poniżej są przykłady banerów:

Thanksgiving Day

Black Friday

Cyber Monday

Pobierz

Te banery są przedstawiane w formacie .psd, i pokazują przykład układu. Wybierz jeden z tych banerów do tworzenia kampanii i dostosuj dowolny eleemnt projektowy w banerze:

  • płaskie ikony z efektem długiego cienia;
  • nasze logo (oczywiście, musisz go zmienić);
  • teksty;
  • rzyciski;
  • olory.

Jak dostosować baner, mini tutorial

Yawsze można łatwo dostosować wszystkie banery do potrzeb kampanii reklamowej w innym temacie. Do tego nie są potrzebne szczególowe umiejętności w zakresie pracy w Photoshop. Obejrzyjmy jak to  się robi na przykładzie banera do Black Friday. Dostosujemy go kampanii z okazji Bożego Narodzenia. Z pomocą tego mini tutorialu, będziesz mógł łatwo wprowadzić zmiany do banera.

Krok 1.

Zmieńmy logo banera. Otwórz grupę o nazwie logo i stwórz nową warstwę (Ctrl+Shift+N).

Krok 2.

Teraz wybierz narzędzie Tekst (T) i zastosuj go do warstwy. Jako przykład napiszę swoje logo, w dwóch kolorach: czerwonym (#f44236) i zielonym (#4baf4f), z rozmiarem czcionki o 24pt.

Krok 3.

Aby nagłówek był bardziej atrakcyjne dodalam font awesome icon fa-child.

Krok 4.

Zmieńmy ikonę w śródku banera. Ponieważ chcę stworzyć baner do Bożego Narodzenia zdecydowałam umieścić choinkę w środku. Wykorzystuję darmowe zdjęcie z freepik.com. Z tego kolażu wybieram choinkę w prawej górnej części. Wycinam i wklejam ją do naszego nowego banera. Zmeniam rozmiar (Ctrl + T), aby dopasować ją.

Krok 5.

Usuwam poprzedni obrazek z kręgu.

Krok 6.

Teraz możemy zmienić tło - zamiast czarnego mam zamiar wykorzystać kolor, bardziej pasujący do tematu święta. Warstwa 3 jest nasze tło, używam Magic wand tool (W), aby wybrać czarny obszar

Krok 7.

Teraz za pomocą wypełniam tło przez kolor #4baf4f poprzez skrót Alt+Backspace.

Krok 8.

Teraz możemy zmienić tekst promocyjny i jego kolor. Otwórz grupę tekstu i zastąp tekst.

Krok 9.

I ostatnim krokiem jest przycisk: otwórz grupę przyciska, wybierz warstwę 1 i za pomocą skrótu Alt+Backspace wypełnij go przez kolor czerwony (#f44236).

Step 10.

Krok 11.

Zmień tekst na przycisku, ja zmieniłam go na DOWNLOAD w kolorze białym (#ffffff).

I oto co dostaniesz

Pobierz

* * *

Ten artykuł został przetłumaczony z angielskiego. Oryginał można znaleźć tutaj: Free Banners ADS Set. Holiday Edition.



Katarzyna Pawłowska

W branży IT od 8 lat. Fan nowych technologii webowych, web designu oraz rozwiązań użytecznych i funkcjonalnych. W praktyce: marketer, DJ, blogerka. W wolnym czasie wspiera inicjatywy propagujące wiedzę z dziedziny SMM i rozwija swoją miłość do crossfitu.