Szczęśliwego Nowego Roku 2017

Drodzy nasi czytelnicy! Niebawem przywitamy nowy 2017 rok. Mamy nadzieję, że będzie on dla was dobry, spokojny, ale radosny i wystrzałowy. Życzymy Państwu realizacji wszystkich marzeń i osiągnięcia nowych szczytów zawodowych! Oprócz tego dziękujemy za to, że jesteście z nami: czytacie nasze artykuły, dajecie im „lajki” i zostawiacie komentarzy. Jest to najlepsza ocena dla naszej pracy i dodatkowy bodziec do przygotowania nowych materiałów na blog. I jak pokazał 2016 rok, dzięki temu motywatorowi na naszej stronie pojawiło się 170+ nowych wpisów 🙂

Do kolejnych osiągnięć 2016 roku można odnieść:

  • Zwiększenie liczby autorów na blogu (na obecną chwilę ich liczba wynosi 15). Możecie Państwo również dołączyć się do ich grona. Dlatego należy przygotować swój oryginalny temat i podesłać do nas za pomocą tego formularzu.
  • Publikację nowych wywiadów z ciekawymi developerami, grafikami, blogerami itd. Zapoznać się z nimi możecie Państwo w odpowiednim rozdziału na stronie.
  • Publikację wpisów o darmowych rzeczach dostępnych do pobrania. To są tematyczne elementy graficzne, fonty, szablony itd. Znaleźć artykuły można w tym rozdziału.
  • Start ciekawego cyklu artykułów od Miłosza Wojacka na temat UX-ego podejścia do wyboru templatki.
  • Ulepszenia metryk w Google Analitycs. 🙂

Spodziewamy się, że w 2017 roku realizujemy jeszcze więcej ciekawych projektów i podwoimy te wyniki. 🙂 Jednak bez Waszego wsparcia nie damy rady!

Spotkamy się wkrótce! 😉

Z powodzeniem, specjaliści działu marketingu TemplateMonster Polska – Katarzyna Pawłowska i Janusz Kamiński.


Janusz Kamiński

Specjalista działu marketingu w TemplateMonster Polska. W branży IT pracuję od 8 lat. Zaczynałem od stanowiska administratora strony, dalej pracowałem jako specjalista SEO, pozycjoner, outreach manager. Teraz pracuję jako marketingowca. Uwielbiam piłkę nożną, historię i podróży: mieszkałem w 5 krajach na 2 kontynentach. I chociaż nie jestem obywatelem Polski, ten kraj jest w moim sercu! Możecie mnie Państwo znaleźć na Facebooku i Twitterze.